مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 06:252021-02-20سياسي

باید با روش های منطقی مردم را برای شرکت در انتخابات تشویق کنیم


زمینه برقراری رقابت و تشویق مردم برای مشارکت در انتخابات باید با روش های منطقی باشد، اگر به صورت غیرمنطقی مردم را پای صندوق های رای بیاوریم بعد از آن میان مردم و رییس جمهور فاصله می افتد.

- ایسنا/خراسان رضوی یک نماینده پیشین مجلس گفت: زمینه برقراری رقابت و تشویق مردم برای مشارکت در انتخابات باید با روش های منطقی باشد، اگر به صورت غیرمنطقی مردم را پای صندوق های رای بیاوریم بعد از آن میان مردم و رییس جمهور فاصله می افتد.

سعید باستانی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه مکانیزم انتخابات ما مکانیزم ورود به هر صورت هست و در ادامه ی رقابت ها هماهنگی جهت نهایی شدن کاندیداهای دو جریان صورت می گیرد، اظهار کرد: برخلاف سایر کشورها که اول درون حزبی رقابت می کنند و بعد از هر حزبی یک نفر بیرون می آید، این مشکل همیشه در کشور ما وجود داشته است.

وی ادامه داد: مثلا درانتخابات انگلیس و آمریکا رقابت درون حزبی صورت می گیرد و بعد یک نفر بالا می آید، قاعدتا در کشور ما هم یک رقابتی باید در جریان اصلاح طلبی و اصولگرایی برای معرفی کاندیدای نهایی و ورود او به عرصه انتخابات صورت بگیرد.

این نماینده پیشین مجلس خاطرنشان کرد: افراد به طور آزاد هم می توانند وارد شوند به این صورت که از سهمیه غیر احزاب استفاده کنند و یک رقابت کشوری برگزار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید با روش های منطقی مردم را برای شرکت در انتخابات تشویق کنیم

باید با روش های منطقی مردم را برای شرکت در انتخابات تشویق کنیم